Strani

ponedeljek, 3. maj 2010

Vpis spletne strani v iskalnike - je to sploh še potrebno?

Se vpis v iskalnike splača?
Novo spletno stran ponavadi vpišemo v čimveč iskalnikov, saj naj bi s tem povečali promet na naši strani. Pa je to res? Iskalniki (vsi večji - Google, Yahoo, Bing) so postali tako pridni, da bodo vašo novo stran našli sami, brez vašega vpisa, za ostale (ki za njih prvič slišite) se pa raje ne zmenite. Torej je storitev, ki vam jo nudijo podjetja (vpis v domače in tuje iskalnike) povsem nepotrebna?



Ta storitev je bila potreba in pomembna nekaj let nazaj, sedaj pa je čista izguba časa. Pomislite, kdo neki vas bo iskal v npr. (kitajskih, nemških...) iskalnikih če vaša stran ni prevedena oz. vsebina ni ustrezna. Kadar vaša stran vsebuje več jezikov, in merite na določeno regijo (npr. v turizmu), je takšen vpis smiselen, v nasprotnem primeru vam bo takšno početje prineslo celih 0,01% obiska na leto.

Kam torej vpisati spletno stran, da se bo vaš obisk povečal? Več izveste v tem postu - vpis v iskalnike

Ni komentarjev:

Objavite komentar